DAGEN

MoshiMoshi^^
Idag var jag med Veronica, Ronja och Sandra ^^
Jag mötte dom vid jernvallen och fick guida dom hem till mig xD
Veronica frågade hela tiden hur långt det kvar hem till mig för hon hade ont i rumpan xD
Sen dampade vi xDD Och snackade med en full korean på chatroulette xD det var fett awesome, vi lärde honom svenska xD Ord som kuk, fitta, knulla, pippa är super kul, runka, runka är skönt, stön etc etc xD  och han lärde oss koreanska xD NA RANG JA JA! HEHE :3 Sen pratade vi om bröst storlekar på oss xD Och..........mm xD
HAR STÄDAT MITT RUM IDAG :D Bara för att dom skulle komma hit xD HEHE :3
SO DAMN SEXY!


Hänt


DOG >.<'

Happens every day


Sååååå sööööööt! ^^

PAI~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0