Jullov

MoshiMoshi^^
Igår hade jag julavslutning och jag var konferenciär (stavning?) nFLAB aja xD Det gick väl sådär xD Enligt alla andra gick det bra men jag vet inte xD Sen var jag med Jacob, Sandra, Fanny, Matilda haha^^ Och precis när vi kom hem till mig så skriver Booxeen och frågar om vi ska va xD Fucking timing xD Jag hatar när det blir så varje gång jag är med någon det är det någon annan som vill va med en xD Men aja xD
Ska vara med Booxeen och PandaTopLove och Loolliipoop idag tror jag väl (dom ska ringa Booxeen först) Men w/e
Vi ska nog vara hemma hos mig om dom orkar gå hit xDD Så nu måste jag städa mitt rum utifall liksom xDD
DET ÄR STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKIGT D:
DET DÄR VAR SÅÅÅÅÅÅÅ GULLIGT! VILL HA ALLA JULKLAPPAR! NÄDÅ DRIVER MED ER JAG VILL HA VALPARNA!
Och så är jag beroende i denna xD 1:40 "I never felt so stron like doritos/buritos"? WTF?!?!

Aja, ska fortsätta städa nu xD
CRAP! Insåg nyss att jag har ett glas med oboy (mjölk) som är snart 2 veckor gammalt D: JAG SPYR VARJE GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0