"Hofors - Självmordens Stad"

Annyeonghaseyo!!!
.
.
.
Okej, så idag har jag och Sandra varit med Malin i Hofors xDD Vi hade as kul xDD
Jag skickade något fult fanmail till B1A4 xDD
Sen gick vi och köpte rings och spaghetti :3
Och dansade och dampade med Kpop på högsta volym inför Malins gamla klasskompisar xD
Sen lagade hennes bror Mattias mat men det gick inge bra så Malin tog över. Sen gick det inge bra för Malin då tog jag och Sandra över. Sen gick det inge bra för oss så det gick det åt helvete. xD
Jag vet inte vem det var men jag tror det var Sandra som hade ner äggklockan i köttfärssåsen XD Sen hade hon i 2 ton salt XD nomnomnomnomnomnom :3
Sen tvinga vi Malins brorsa att smaka maten innan vi åt XD LOL
Malins katt Lakriz är demonisk. Den kollade på oss med mord i blicken när vi gick ner för trappan så jag och Sandra kutade upp för trappan igen och låste in oss i Malins rum xDD
DEN KAN ÖPPNA DÖRRAR D:
Vi var livrädda hela dagen!!!
För övrigt så är Sandra helt jävla amazing på att rita!!!!
.
Vänster till höger: precis i början, resultatet (typ) och original bilden xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0