Lalalalala

Annyeonghaseyo!!!!
.
.
.
Okej, så imorgon måste jag vakna tidigt och cykla till sjukhuset D: FML. Studiedag och allt men nej jag får inte sova ut jag eller nejdå jag ska gå upp tidigt och åka till det äckligt rena sjukhuset -.- RAGE!
Men aja, det blir ju bättre sen iaf för då kommer Malin och möter mig vid sjukan så går vi hem till mig tillsammans och hittar på något, vad det nu blir det vet jag inte men det blir förmodligen att träna dansen vi ska kunna inför vårat fanmail video meddelande till Super Junior xD Hoppas det blir bra och att det skänker dom både skratt, tröst och välmående :) Dom har varit så deppiga på sista tiden så dom behöver bli lite uppmuntrade ^^ Jag måste säga npgot riktigt speciellt till Yesung o.o MALIN! DU FÅR HJÄLPA MIG MED DET SÅ HAN KOMMER HIT OCH BÖRJAR ÄLSKA MIG! *Sigh* det kommer ju aldrig hända..........STAY POSITIVE!
My future husband *o* I will die otherwise..........</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0