PLUGG

Annyeonghaseyo!!!!
.
.
Okej, det blev inte enligt planerna.....när jag startade med att läsa en ny fanfic så i första stycket stod det om en massa plugg och jag bara: jag kanske borde göra klart mina uppgifter så jag får den där JÄVLA födelsedags presenten mamma snackat så mycket om......och så började jag plugga ist......YOU BETTER NOT BE TROLLING ME MOM!!!!!! Jag offrar fan mina fanfics nu ju!!!! Fast aa jag behöver inte plugga så mycket mer, jag fyller ju om mindre än en månad xDD Inte för att jag tänker sluta plugga då men jag behöver inte hålla på EXAKT lika mycket för jag blir något stressad av det ._.
.
.
.
.
HAHAHAHA! FOR YOU SOFIA!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

NAAAAAAAAAAWW THANKS MATE!!!!! :D:D I LOVE YOU TOO!!! :D♥♥♥♥ XX

2012-02-15 @ 15:51:30
URL: http://myfakemustache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0