SANDRA HEHE *pedo voice then pedo laugh*

Annyeonghaseyo!!!
.
.
BLOGGTORKA ONCE AGAIN! WOHO!
Jag har ont i bröstkorgen :'( Antingen för att jag roflade för hårt och ramlade ur sängen och slog i något eller för att jag roflade för hårt. Så sammanfattningen blir: Jag roflade för hårt. Hädanefter när folk skrattar sjukt mycket så säg SSM ist för ROFL eller LMFAO. SSM = SKRATTAR SOM MADDE
Aa. Jag hittade på en massa videos på yt. SEUNGRI HADE EN ROSA KANIN KIGURUMI DRÄKT D: JAG DOG D: LIKE OH MAH GOSH! D:
Sen kollade jag på en massa SHINee videos. Sen kom jag på att jag skulle äta kyckling idag. Så jag åt kyckling.
Jag har varit sjuk typ hela veckan av och till. Imorgon ska jag till Hofors för att dö. Jävla gäng medlemmar. Hoppas Sandra följer med O.O (och får måste checka med Malin)
Jag har skickat in blanketten till skatteverket iaf. Och beställt väskan + 2 halsband från kawaiidesign^___^
Jag har köpt inbjudningskort nu och penna och present till Sofialooo :P
Duktig hezt Madde, duktig hezt.......
Jag har börjat streckläsa fanfics. Yaoi.
Börjat komma med idéer till en fanfic som Malin håller på med (aa, nu skulle jag vara med på den xD) i utbyte mot att Malin ger mig feedback eftersom jag nyss blivit admin på en SHINee sida!!!! Under namnet Kiwi! Vill ni veta vilken, fråga!
Aja, w/e fan vad mycket på en vecka O.O men det är något jag glömt dock O.O
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Sofia

BÄSTA INLÄGGET EVVVA!!! :D♥ XX

2012-02-06 @ 16:14:02
URL: http://myfakemustache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0