Bessemer

Annyeonghaseyo!!!
.
.
Idag var jag och Malin på bessemer hela dagen (jag iaf). Vi var på samhäll till strax efter lunch sen var vi på estet, estetik och media xDD Sen slutade vi typ 14.20 xDD Sen satt jag med Ronja i bessemer till halv sex på kvällen. Vi blev typ inlåsta O.O DET VAR INTE EN ENDA MÄNNISKA DÄR! FÖRUTOM OSS DÅ XD
Sen har jag pratat med Ronja och Veronica på skype och länkat en jävla massa saker som jag ska köpa xDD
Trololol~
Och imorgon är det Förintelsens Minnesdag på skolan, så aa xD CHILL VECKA XD Eftersom jag knappt var i skolan igår xD
Men 2 av mina kompisar är osams så nu är jag ledsen, seriöst. Jag vill att dom blir sams igen. Annars kommer min värld gå under. :'(
Ful bild >< Men ni fattar budskapet
ALL MY FRIENDS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den är inte ful!!!! :'O jag älskar den bilden! :D♥♥♥♥♥ xx

2012-01-27 @ 18:03:21
URL: http://myfakemustache.blogspot.com
Postat av: Sofia

Krya på dig pöjk/flicka!!!! :D :O ♥♥ xx

2012-01-31 @ 19:48:01
URL: http://myfakemustache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0