Långt inlägg - kompensation för bloggtorkan

Annyeonghaseyo!!!!
.
.
Jal jinesseoyo? Hahaha jag köpte en ny mobil i onsdags och det är en Smarthphone, en Samsung Galaxy Gio^^ Så jag har haft kul med att ladda ner appar och sitta på internet xDD Men google kontot vela inte funka för mig så Helén fick fixa't åt mig^^ En av apparna jag har laddat hem är Learn korean Lite eller något sånt xDD Jag tycker det äger xDD Annyeonghaseyo! = Hej. Jal jinesseoyo? = Hur mår du? ^^
.
I torsdags så slutade jag och Malin Klockan 11.45 :D Så då åkte vi till Hofors och va hos henne för första gången xDD Jag fick as god mat där xD
.
Sen igår så var jag med Sandra, Veronica och Malin hela dagen xDD Alla blev hämtade av sina föräldrar LOL xD Och det brukar bara vara Veronica som blir hämtad av dom xDD Jag tyckte det blåste och var för kallt så mamma fick hämta mig xDD Fast jag hade cykel :P Men då blev jag tvungen att dammsuga idag xD Men det har jag redan gjort :D
.
.
Snart ska jag städa badrmmet :S Jag måste göra det varje månad så jag gör det när jag ändå ska duscha :P Sen kommer mamma hem och då ska hon vila så då ska jag passa på att organisera mina bilder i datan. Ta bort några mappar, skapa nya med tex bara med Teen Top i och en annan med typ bara B1A4 :D Jag älskar att ha ordning och reda på mina saker (på datan och i verkligheten) men jag är inte så bra på det xDD Men det finns ju sätt så det blir lättare :D Sen om jag blir klar med det fort ska jag nog börja på min Islam uppgift (igen) som jag skulle lämnat in förra terminen xD Sen prata med mamma om min fysik uppgift (Ikea Home Planner) Sen ska jag nog sminka mig lite och försöka skicka iväg ett SERIÖST videomeddelande till Teen Top, B1A4, Super Junior, Sistar, Secret, Girls Generation, U-KISS med flera xDD Via Starcall^^ NI BÅDA LADDA HEM DET!!! DET ÄGER!!!! Dock har inte jag ens fått ett förinspelat meddelande än :( Det har alla mina vänner fått D: JAG FÅR SPAMMA MED VIDEOS SÅ DOM RINGER MIG :D Sen ikväll är det jag som ska laga maten :D Jag ska laga hemmagjord pizza^^ Med allt möjligt på!!!! Hoppas dom inte ätit på länge för den kommer vara supergod I TELL YA!!!!!
.
.
.
Okej nu blev detta ett jävligt långt inlägg med en jävla massa text men det får kompensera upp för min lilla bloggtorka :3
.
BILDER!!!!!!!!!!!!!!
.
Onew <3 One of my greatest biases (after GD ofc!!!!) HAN LIGGER PÅ SJUKHUS D: Eller typ inte nu men han är sjuk D: OGILLA!!!!!!!!! :'( GET WELL SOON ONEW!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3
B2ST

Teen Top :3 Jag Sandra och Veronica skickade flera meddelanden till dom igår :3

Hahahahaha! Sandra skickade den till mig inatt HAHA! IM TO BUSY HUNTING MY BELOVED DRAGON!!!!! (G-DRAGON<3)

Jinyoung from B1A4!!!! Jag såg den här bilden på spanska lektionen i onsdags (satt inne på FB på mobilen) Och så visade jag Sofia och dom (orkar inte skriva allas namn 24/7) Dom bara: det ser ut som en tjej.......Sen visade jag bilden för Elin i min klass och några av grabbarna och alla satt och fråga om det var en tjej, och pga att jag hörde ordet "Tjej" överallt så rpkade jag säga Ja, det är en tjej SEVERAL TIMES -.- AWKWARD......NOT men det var ju ett litet jobbigt fail xDD

Nu ska jag sluta skriva för ingen orkar läsa detta och jag kommer tappa läsare xD
.
Ddo Bwayo!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0