DRÖM

Annyeonhaseyo!!!
.
.
Inatt skulle jag drömma en romantisk dröm om Veronica och Daesung för det har jag lovat Veronica C: Jag har redan gjort det om Sandra och TOP xD Vilka blir det sen? xDD MALIN, VÄLJ INTE EN DRÖM OM GD FÖR DÅ KOMMER JAG HELT SUDDENLY DYKA UPP OCH TYP LEKA LA LA NINJA!!!!
Trololol~
Ligger på soffan i pappas lägenhet och försöker komma på något bra och somna xD
För er som inte vet, jag har inget rum hos pappa så jag sover på soffan xDD
Det är en väldigt skön soffa faktiskt :3 Och jag är inte så ofta hos pappa xD Erik bor här så det är bättre om han har rummet^^ För jag lånar Erik's rum hemma hos mamma och har mina saker där :3 (kontrabas, ab circle, annat skit jag ej vill ha i mitt rum :3)
Hoppas mamma och Fredde hittar ett hus snart och att jag får ett zjohzövzå stort rum då xD Så jag kan ha det städat i mitt rum mer än 5 minuter xD
.
.
AJA! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0