Fucking dåligt minne -.-

Annyeonghaseyo!!!
.
.
Okej, nu är det såhär: Igår fyllde Kangin år och jag glömde skriva om det ._. Jag visste det dagen innan (att han fyllde den 17:de) men glömde bort att skriva om det den 17:de ._.
Och idag fyller Minzy år xD YAY! Jag kom ihåg iaf xD
.
.
Kangin:
.
.
Kangin är med i Super Junior som är i med i SM Entertainment.
.
.
Minzy (spamm):
Jag blir så osäker på om det är Minzy eller ej xD Hon ser så annorlunda ut o.o
.
.
Minzy är med i gruppen 2NE1 (To Anyone uttalas det) och dom är med i YG Entertainment (Typ skivbolag eller vad fan det heter)
Jag skulle spara några bilder (hade varken på Kangin eller Minzy o.o) på Kangin fanns det typ inga, och de som fanns var det dålig kvalité på och typ såg likadana allihopa ._.
Sen sökte jag på Minzy: man bara: WOOOOW (chockat wow, typ som i hold on a moment) SHIT VAD MÅNGA BILDER O_O Och sen att hon har en massa olika stiler gör inte saken bättre heller så jag hittade en massa bilder ._.
.
w/e HAPPY BIRTHDAY TO YOU MINZY!!!!!!!!!!! AND A LATE HAPPY BIRTHDAY TO YOU KANGIN!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: PandaTopLove

haha ja de va Minzy :P ser du väl xD

2012-01-19 @ 08:20:07
URL: http://pandatoplove.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hhahahaha, jadu Madeloo... det får man se om du kommer ihåg!!! x'D <3 xx

2012-01-19 @ 15:11:54
URL: http://myfakemustache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0