Izza's inlägg :P

Annyeonghaseyo!!!
.
.
Okej, en av mina nyfunna vänner Izza visste inte vilka G-Dragon, Onew, Lee Joon och Rain Bi är ( jag kommer fan inte ihåg om det är Rain's namn O_O) så jag gör ett inlågg om dom nu så hon får reda på vilka det är xD Det var en fråga om vilka jag tyckte var snygga och söta så det kanske kommer till fler 8D
.
.
VI BÖRJAR MED LEE JOON
.
.

SEN RAIN
.
.



SEN ONEW
.
.



.
SEN G-DRAGON, MY LOVE <3
.
.





SEN HAR VI JU L.JOE OCKSÅ
.
.





SEN HAR VI RICKY
.
.




SEN HAR VI CHUNJI
.
.




SEN CHANGJO
.
.



SEN C.A.P JA, JAG TYCKER ATT HAN OCKSÅ ÄR SNYGG
.
.



SEN NIEL XD
.
.



SEN CNU :D
.
.




SEN SANDEUL!!! <3
.
.



SEN GONGCHAN :3
.
.



SEN JINYOUNG :D
.
.



SEN BARO :P
.
.


SEN EN TYP ALLA I SUPER JUNIOR
.
.



SEN TYP ALLA I B2ST
.
.


.
.
.
OCH I U-KISS, INFINITE, TAKEN ETC ETC XD HAR INGA BILDER PÅ U-KISS OCH DOM ANDRA ÄN XD
.
.
.
.
ALLA OVANFÖR ÄR KILLAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0