Jaja

Annyeonghaseyo!!!!
.
.
Okej, snabbt nu!
Idag har jag varit på stan och lämnat tillbaka en bok som jag skulle få betala för (jag var sen med att lämna in den) men jag var inte 18 än så jag slapp! WOHO! HWAITING! :D
Sen gick jag och mamma och Fredde till Thai shopen och köpte nudlar och pocky.
Sen gick vi till Kappahl där mamma och jag köpte kläder (nej vi köpte salami på Kappahl -.-)
Sen åt vi på Monroes xD Alla åt plankstek :3 NOMNOMNOMNOM :3
Sen åkte vi på loppis :S Sen åkte dom till Freddes föräldrar och jag hem xDD
Sen hade jag trök. Sen pratade jag med Malin på Skype xD TROLOL~
Nu ska vi kolla på film (jag mamma och Fredde)
The Change Up ska vi kolla på :3
Lol sne och tråkigt liv xD
.
.
.
.
.
GOKVÄLL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0