Kontrabas

Annyeonghaseyo!!!
.
.
Idag hade jag kontrabas lektion xD Det ägde ofc :P Jag frågade min lärare om jag kunna få lära mig Haru Haru på kontrabasen och det skulle väl gå att ordna sa han! YAY!!!! Så nu sitter jag och nördar acoustiska versionen xD Lagt in den i mobilen :3 HEHE :3
Sen hade jag musik lektion idag på skolan, jag och Sofia lärde oss Fur Elise på piano helt själva genom en app jag hade på mobilen :3 HEHEHE c: TROLOLOL~ Fast det var bara högerhanden så nästa vecka ska jag lära mig vänsterhanden så kan jag och Sofia spela hela låten tillsammans xDD AWESOME! xD Jag ska BLOW YOUR MIND! Okej kanske inte men Super junior sa åt mig att göra det :3
Jag och Veronica ska lära oss Haru Haru nu (hon på piano) så kan vi spela den tillsmammans sen xDD Trololololol DANCE!
Aa Så ligger det till hahaha xDD Just nu så JUST GET IT GET IT! GRAB IT GRAB IT!! BECASUE I NAUGHTY NAUGHTY!!!  Okej......jag har köttat den låten ikväll med xDD För man ska tydligen spamma Mr. Simple videon med kommentarer idag xDD Så aa XD
.
.
Jag har precis fixat mina naglar med Fan Clubs (kpop) HEHE :3 VIP BANA ANGEL fick jag med idag :P Fråga mig inte hur många fingrar jag har xD Trololol~ Hmmm.....BILDER PÅ RANDOM STUFF!!!!
.
.
Typ jag varje dag xDD

Jag vill ha honom. Ge mig honom. Det är lagligt i Sverige. :D .

SERIOUSLY!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0