Ninja Assassin - Betyg

Annyeonghaseyo!!!!
.
.
Okej, nu har jag kollat klart på Ninja Assassin!!!! SJUKT BRA FILM JU!!!!!!!!!!! Men det syns dock extremt bra hur fejk blodet är xDD Typ EXTREMT bra xDD Men filmen är fortfarande insanely good!!!!! Jag rekommenderar den starkt!!!!!
Nu vet jag inte vad jag ska göra xDD Kanske fortsätta spara bilder och organisera sen duscha ^__^
Imorgon är det skola...*sigh* Jag hatar folk som påpekar det men Malin sa det tidigare idag så jag kan inte sluta tänka på det -.- Tack så mycket Malin.......
Rain/Raizo


Rain/Raizo med en av de andra huvudkaraktärerna Mika xD




ASSÅ AMAGAAAAD! LEE JOON I DENNA FILMEN *o* OMG *fangirlar till 1000*






.
.
.
JAG SPAMMADE NOG MED BILDER NU JAH XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0