jaha

Annyeong
.
.
Jag är sur :c Men aja xD
Jag fick ina kpop album igår men orkar inte lägga upp nå för aa jag har virus på datan så jag måste omformatera och alla mina bilder komma försvinna då så det känns fett ovärt att gört innan jag omformaterat. Men jag har fått lånat ett USB minne från Johannes (Erik's, min brors kompis) så jag kan föra över bilder. Vet att jag inte borde men hallå? Jag har 9071 bilder känns liksom som om hela mitt livsverk går åt spillo om jag inte sparar lite. VEM FAN HAR 9071 BILDER?! Obviously jag........
Aja, pga detta virus är det som jag lagt ut så många bilder på bloggen så jag kan lätt hämta hem dom om jag vill.

Kommentarer
Postat av: PandaTopLove

stackars dej Madeleine <3 Virus är inte kul. Hoppas din dator blir bra sen :3

2012-03-22 @ 08:08:46
URL: http://pandatoplove.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHAHAH YEAH!! I KNOW!!! :DDDD hahha yeah,Obviously you... ;)

2012-03-22 @ 15:35:19
URL: http://myfakemustache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0