Jaha

Annyeonghaseyo!!!
.
.
.
Imorgon är det en vecka kvar tills jag fyller år xD LOL
Onsdagen efter min födelsedag borde jag få mina kpop skivor!! :D
Detta är vad jag beställde:
.
.
SHINee Vol. 2 - Lucifer (Type B)
Den har 13 låtar i albumet + man får med en fotobok med selcas (self camera photos) och det är fler bilder i denna än A typen. Och i den är det typ bara bilder tagna av proffs om jag uppfattat det rätt. Men det ingick inget trading card i denna D:
BIGBANG mini album 5 - Alive (BIGBANG ver.)
OMG! THEIR COMEBACK ALBUM! *o* Jag tänker inte ens kommentera detta xDD Bara en massa låtar (dom som finns på skivan ofc)
SÅ SER SKIVAN UT! *o*
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0