LOL

Annyeonghaseyo!!!
.
.
.
Okej, igår var jag med Sofia och jag underhöll hennes familj :3 Slutade med en ingjudan som clown på lillebrorns kalas. Sen gick vi på husvisning där folk trodde vi var systrar xD
Sen åkte mamma jag och Fredde (min låtsas pappa) till Fredde och åt. Erik (min bror) och Johannes (hans kompis) var där och målade.
Sen cyklade jag hem och städade mitt rum. Har till och med dammat lite! Inte överallt det hann jag inte D: Får bli nu xD
OCH IDAG ÄR DET HALV 8 HOS MIG!!!!!!!!!! :D That's why im cleaning my room :3
.
Menyn idag:
.
Förrätt: Italiensk sallad
Huvudrätt: Pizza a la Maddeloo
Efterrätt: Panna cotta
.
HOHO AIN'T NO FUN <----------- LÄNK
.
.
.
OMG! HAR NI HÖRT NU'est DEBUT LÅT FACE?! DEN ÄR SÅ JÄVLA AMAZING!!
JAG LÄGGER UPP MED ENG SUB BAR FÖR ER SKULL!
P.S DET ÄR FLIPPING DUBSTEP I DEN MED *o*
.
.
NU SKA JAG FIXA PANNA COTTAN OCH VÄLKOMSTDRINKE :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0