LOL

Annyeonghaseyo!!!
.
.
Igår var jag med Sandra, Veronica, Ronja och Malin^^ Vi dansade på krysset :3 Till kpop :3 Alla kollade konstigt på oss xD Vi använde våra stereo väskor :3 Sen spräckte jag mina byxor ännu mer xD Jag måste lära mig att jeans är inte samma sak som mjukisbyxor XD Så jag gick och köpte ett par nya byxor :3 Dom är jätte sexiga! Turkos gröna XD
Sen köpte jag ett blod halsband HOHO
Sen blåste vi såpbubblor!!! På parkeringstaket!!! Det satt en uteliggare där uppe sen började han jaga oss o.o
Sen gick vi till Dollar$tore, då åkte Malin hem.
Sen gick vi andra till McDonald's och satt där i 4 timmar ._. Vi hade suttit på bibblan innan xD
Sen gick vi till Takläggarens förskola för det spökar där. Sen till kanalkyrkan och gick på toa. Sen fick alla skjuts av V & R's föräldrar :3
Mamma skällde ut mig för jag kom hem 22.45 xD Men allas batteri hade tagit slut!! Inte mitt fel!! Och jag smsade faktiskt innan min mobil dog och berättade det och allt annat så OFGÖSDFG
.
Nu måste jag plugga, annars får jag seriöst inte den dära saken i födelsedagspresent O.O
Och jag har precis skickat in en ansökan till ett rollspel :3 Hoppas på att bli antagen snart :D
.
.
Bilden hittade jag här: Myfakemustache :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0