Svar XD

Annyeong!!!
.
.
Okej, så en del kanske har märkt att jg lagt ut en massa bilder där hela bilderna inte syns? Och jag är mycket väl medveten om det men som sagt så har jag ett virus på datan och jag måste omformatera hela datan så allt försvinner, och då känns det onödigt att spara bilder man hittar på datan eller hur? Så, jag kopierar alla bilder jag hittar och klistrar in. End of story.
.
.
Iaf, idag har jag haft klädsim på sjukhuset var jag på väg att säga men på badhuset ofc xD Själv ägde man ju sönder på det så aa nog sagt om det XD
.
.
Senare idag har jag scouterna. Och jag har inte en aning om vad vi ska göra XD Ska kolla vänta lite....idag ska vi ha förberedlser inför vårmarknaden så vi ska baka :3 Mer information om den marknaden lite senare utifall ni vill komma förbi^^
.
.
Hmm.....vad mer? Oh, just ja.....
.
.
.
.
FUCKLEBERRY FINN! :D
.
.
.
Och både Malin och Sofia ska ta och krya på sig snabbt! Speciellt Malin! Vi måste hinna med att träna på våran dans! Och den ska vara filad och ihopklippd på fredag! Och iväg skickad! D: MY GOD!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0